Vruchtbaar bezoekje - Reisverslag uit Gondar, Ethiopië van Fonda Ruiter - WaarBenJij.nu Vruchtbaar bezoekje - Reisverslag uit Gondar, Ethiopië van Fonda Ruiter - WaarBenJij.nu

Vruchtbaar bezoekje

Door: Fonda

Blijf op de hoogte en volg Fonda

21 Maart 2011 | Ethiopië, Gondar

Afgelopen zaterdag kon ik, in verband met wéér een workshop, niet naar het postkantoor en omdat ik natuurlijk niet kon wachten tot volgend weekeinde, ben ik vanmiddag geweest. En niet ter vergeefs!
Zeven kaarten en 3 pakketjes!

Lieve mama en Greet, ik weet dat jullie de eerste waren met het sturen van een kaartje. Dank jullie wel!

En mama, de waslijn hangt al met de mooie gekleurde knijpers. Geweldig! De bodylotion heeft een beetje gelekt maar geen schade aangebracht. En een mes! Ik had toch helemaal niet gezegd dat ik die nodig had? Maar helemaal goed! Aangezien ze hier met hun handen eten is het echt zoeken naar een goed mes, of überhaupt een mes.

Buurvrouw Zwaan, super ook een kaart van jullie te ontvangen. Volgende keer graag met wat roddels uit de buurt!

Jarmila, dank je wel voor jullie kaart, al die hartjes! De kaart is verstuurd voor je tweede gesprek dus ik moet de up date nog hebben!

Fijn te horen Trudy dat je zo´n trotse oma bent. En Maris, ik ga zeker de foto´s bekijken van je knappe kerel! Dank jullie wel voor jullie kaart!

En lieve lieve Petra, wat ontzettend fijn om wat van jou te horen. Ik denk heel vaak aan je en ben blij te horen dat het goed met je gaat. Wat leuk dat je dat je zo geniet van mijn verhalen.
En wat goed dat je de steen nog draagt! Ik heb jouw stenen in mijn slaapkamer liggen, met jouw fotootje wat je er opgeplakt hebt erbij. Ook heb ik de blauwe bloem bewaard, die ligt bij jouw stenen. Die kadootjes zijn me echt heel dierbaar! Kate, mijn huisgenoot, is gister weggegaan dus waarschijnlijk gaan jouw mooie dingen nu een mooi plekje in de woonkamer krijgen.

Koos, tsja, jij bent een schat dus daar hoef ik je niet voor te bedanken, het is jouw ´zijn´. Naast je kaart zijn je pakketjes ook al aangekomen. De studieboeken waren weinig spannend dus die heb ik al uitgepakt (dat kon ik zien omdat de doos een beetje kapot was). En een krant, helemaal geweldig! Had toevallig gister tegen Kate gezegd dat ik best een krantje bij mijn ontbijtje had willen hebben. Voel je me goed aan!
Maar de andere doos is nog gesloten, daar wacht ik nog even een uurtje mee. Goede timing! :-D


Lieve allemaal, ontzettend bedankt. Het doet me goed te weten dat jullie aan me denken en de moeite nemen mij iets te sturen.


Liefs, Fonda


PS: niet in de war raken met de dagen hé Mirjam! Jouw diepvrieszakjes doen trouwens heel goed dienst als zakje om toiletpapier in mee te nemen. Hoef ik niet een hele rol mee te slepen!

  • 21 Maart 2011 - 17:42

    Marieke Schlepers:

    Hoi hoi lieve Fonda,

    Wat schrijf je leuk;heel levendig!!
    en wat maak je een hoop mee, heel bijzonder..Ik verheug me op je volgende verhaal.

    Liefs

  • 21 Maart 2011 - 19:29

    Mirjam:

    Jeetje wat ben je onwijs verwend!!
    Haha goed excuus om nog even te wachten ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fonda

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 98300

Voorgaande reizen:

01 Maart 2012 - 25 April 2012

Werken in Dushanbe, Tadzjikistan

05 Februari 2011 - 19 Januari 2012

Werken in Gondar, Ethiopië

18 Januari 2014 - 30 November -0001

Werken in Nairobi, Kenia

Landen bezocht: