Piazza - Reisverslag uit Gondar, Ethiopië van Fonda Ruiter - WaarBenJij.nu Piazza - Reisverslag uit Gondar, Ethiopië van Fonda Ruiter - WaarBenJij.nu

Piazza

Door: Koos

Blijf op de hoogte en volg Fonda

19 Juni 2011 | Ethiopië, Gondar

Blauwe busjes met witte daken
rijden in het centrum rond
al vroeg in de ochtendstond
willen kinderen mij aanraken

Zal ik uw schoenen schoonmaken
ik denk dat ik het goed verstond
you! forenji! verlaat de mond
van mensen die de kreten slaken

ik kijk rond en ik geniet
van de drukte in de straten
zoals je dit in Gondar ziet

waar niemand je met rust zal laten
rust dat kennen ze hier niet
dat had ik vrij snel in de gaten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fonda

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 98297

Voorgaande reizen:

01 Maart 2012 - 25 April 2012

Werken in Dushanbe, Tadzjikistan

05 Februari 2011 - 19 Januari 2012

Werken in Gondar, Ethiopië

18 Januari 2014 - 30 November -0001

Werken in Nairobi, Kenia

Landen bezocht: